Klaar voor vertrek!

14 maart 2017 - Zutphen, Nederland

Hoi allemaal,

Het is nu echt bijna zo ver; morgenochtend vliegen wij richting Colombia!

Alles is gelukkig goed voorbereid. Er zijn genoeg boodschappen in huis zodat Raynel en Diégo, maar ook de dieren wel een tijdje vooruit kunnen. En gelukkig zijn er een heleboel lieve mensen die helpen zodat alles helemaal goed moet komen.

De koffers zijn ingepakt en tienduizend keer gecheckt, we zijn al online ingecheckt en... de zenuwen gieren door mijn lijf! Nu het moment van vertrek (én afscheid nemen, waar ik erg tegenop zie) bijna daar is begin ik flink nerveus te worden. Gezonde spanning, zullen we maar zeggen.

Morgenochtend om 08.00 vertrekt het vliegtuig vanaf Schiphol naar Madrid. Rond 13:00 vliegen we vanaf Madrid naar Medellin, waar we rond 23:30 Nederlandse tijd aan zullen komen. We hebben dus een lange reis voor de boeg.

We worden van het vliegveld opgehaald door het pleeggezin, bij wie ik de 1,5 jaar voor ik naar Nederland kwam gewoond heb. De eerste spannende ontmoeting staat ons dus morgenavond al te wachten!

Ik ben zó ontzettend benieuwd naar hoe ik mijn geboorteland zal ervaren. De cultuur, de geluiden, de geur. Ik ben erg benieuwd of ik een gevoel van 'thuiskomen' zal ervaren.

Bedankt voor jullie belangstelling en ik houd jullie op de hoogte. Het volgende bericht zal vanuit Colombia geschreven worden!

1. Kel:
    17 maart 2017
    Wat spannend allemaal en wat een mooie foto!